nedeľa 2. marca 2014

Prvý víkend, prvé miery

Musím povedať, že hneď začiatok môjho online denníku je vysoko pozitívny!! A to preto, že po 3 týždňoch delenej stravy mám úbytok!!! Pre info, 2 mesiace som si držala konštantne 73kg...
Takže toto bude moja štartovacia váha pre tieto online záznamy :) Ja ťažko nesiem neúspechy, následná demotivácia je pre mňa hotové peklo. Jupijou, začínam najlepšie ako som mohla! Pesimistický plán, a to zhodiť za marec na 70kg, sa mi rozhodne podarí a dúfam že ho i prekonám! <3

ÚDAJE k 1.3.

Výška         165 cm
Váha           71 kg
Rameno      29 cm
Pás              77
Brucho A     87
Brucho B     92
Boky           100
Stehno         65
Koleno         43
Lýtko          39 


Takže, mám za sebou prvý víkend, a bol úúplne mimo plánu :)
Začala jar (podozrivo skoro, ale perfektne sa mi to hodí) a tým začali veľké manuálne práce v záhrade! Je v dosť katastrofálnom stave, takže mám čo robiť ešte tak 4 mesiace.
Za Á, celú sobotu som kopala diery a celú nedeľu miešala betón a diery ním vyplňovala. No makačka. Na nejaké cvičenie neostali sily, dokonca ani na pomyslenie naň, zaspala som o ôsmej v obývačke na zemi.
Za Bé, v piatok som si nenavarila, lebo som netušila že práce zaberú toľko času, a keď ste obmädzení dobou slnečného svetla, tak holt nič poriadne variť sa nedá a ani jesť 5x denne.
Za Cé, vypila som po 3 litre vody denne, a ako správna stavbárka, mala som po 1 pive oba dni.

K jedálničku:

V sobotu som mala deň ovocno-rastlinný. Na raňajky miska vločiek s pomarančom, na obed to isté a ešte banán, na večeru cestoviny s makom (boli výborné, nabudúce hodím i s fotkou a receptom).

V nedeľu bol deň živočíšny. Raňajkovala som uhorku s cottage, Na obed pečené zelené fazuľky s parmezánom, tvarhom a vajcom (to bolo tiež perfektné!) a na večeru poriadna bomba - pečená kačka s dusenou červenou kapustou (samozrejme žiadny zemiak či kneďla).

S tým, čo som zjedla som bola napokon veľmi spokojná, žiadny eror či hrešenie (ok, to pivo ma trochu hnevá).

No a sľúbené fotky na štart! 


To brucho z boku je naozaj strašidelné... :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára