utorok 4. marca 2014

Deň 4, Čo pijem?

Wuhuuuu, perfektná kompenzácia za včerajšok, aneb dnes si zaslúžim 5 hviezd z 5 :)
Ešte aby to bolo inak, keď ráno som začala s výbornými raňajkami.

Dnes by som popísala presnejšie môj pitný režim. 
Ráno začínam kávou a pollitrom slabého čierneho čaju s citrónom (rituál). Následne dám polliter žihľavového čaju, niekedy aj liter. Poobede vypijem petfľašu vody s citrónom - tj. 1,5l. Podvečer nejaký polliter bylinného čaju a večer popíjam materinu dúšku, tiež polliter. Občas medzito buchnem 2dcl ovocného čaju pre chuť. Všeho všudy, ak rátam i ranný čierny, ktorý vpodstate dehydruje, je to 3,5l.
No a k tomu žihľavovému (kopřivovému) čaju... vrelo odporúčam! Na jeho chuť sa dá jednoducho zvyknúť, nijak ho nedochucujem. Zalievam 1 vrecko do pollitráku (hej, z pivového pijem vždy, aby nepraskol, nikdy doň nelejte vriacu vodu ked je studený!) a to najlepšie - výborne detoxikuje telo, zbavuje nás celulitídy :))

Tak sa pozrime na to, čo som dnes zjedla - mala som deň ovocno - rastlinný.

Raňajky - vločky s otrubami len zalejem vriacou vodou, sypnem kokos, počkám tak 10 minút (naozaj to na ich zmäknutie stačí), a hodím na to oriešok, a ľubovoľné ovocie. V tejto porcii sú zastúpené jak rýchle cukry (ovocie), tak pomalé sacharidy (vločky, otruby bohaté na vlákninu) a zdravý tuk (orechy, kokos). A toto dodá energiu na "celé doobedie", nie ako Bebe keksy (och, jak ma tá reklama a klamanie spotrebiteľa irituje!!!)


Na svačinu som si dala knackebrot s banánom, na obed cestoviny s bylinkami, poobede pomaranče s kúskom 74% čokolády a na večeru len tak varený hrach s avokádovým olejom.

No a samozrejme som dnes odcvičila podľa plánu znovu Jill a jej 30DS Level 1, plus polhodina posilovania brucha,zadku i lýtok.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára