streda 5. marca 2014

Deň 5., Ách, Pecorino....


Jak ja živočíšne bielkoviny nemusím, tak jako jooo, syry milujem! A na dnešný živočíšny deň som sa veľmi tešila, lebo mám v chladničke tri a Pecorino patrí medzi najobľúbenejšie - je to tvrdý zrelý ovčí syr.

Žiaľ, nečakane som bola zavolaná na pracovný výjazd, a tak som ráno rýchlo začala cvičiť, lebo som vedela že do konca dňa by som to už nedala, hej, samu seba som týmto prekvapila ;) Dala som si teda opäť Jill a 30DS plus brušné,zadkové,lýtkové makanie. Musím sa potľapkať po chrbte -  30DS posilovacie časti som dnes konečne dala bez prestávky, hoc som trpela jak kôň! Inak posilovanie cvičím ľahšie verzie, kardio a Abs ťažšie.

Rýchlo som si ešte zbalila nejakú zeleninu na cestu, a nakoniec dnešná potrava dopadla takto:

Ráno som začala mozzarelou s uhorkami. Na obed sme šli s kolegom do reštaurácie, kde som si vybrala kuracie stehno so zeleninovým šalátom. A čo kolega nespravil? Vytiahol čokoládu na spestrenie dňa :D Nuž hej, trochu som si odkusla... Poobede som si dala zbalený kaleráb so šunkou a syrom. A na večeru skvelý zelený šalát - špenát, cibuľka, ľadový šalát, tymián, pokapané avokádovým olejom a nastrúhaný Pecorino. Mňam!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára