nedeľa 29. júna 2014

One week Shred

A tak som sa teda po necelých 3 mesiacoch rozhodla, že musím začať niečo robiť. Ale... fuh jak sa mi proste nechce cvičiť! Tá práca je ťažká a ... a... a.. A nič. Nejak to prekonám.
Vyhodnotila som, že najviac mi prospeje šoková terapia formou dvojfázového programu One Week Shred.
1. má to len 7 dní a je tam naozaj vysoký hec a výzva kvôli cvičeniu 2x denne.
2. ak naozaj niečo schudnem, dodá mi to elán pokračovať.
3. ak zvládnem popri práci cvičiť 2x denne 35 minút, potom ľavou zadnou zvládnem cvičiť raz denne 25 minút.

Jillian sa v tréningoch pýta prečo to robíme. Kvôli svadbe, dovolenke - čo je našou motiváciou. Mojou motiváciou práve je získať motiváciu, silu a odhodlanie. V recenzii píšu, že program je pre posledných tvrdohlavých pár kíl. Ja si ho naopak dávam na tie "prvé kilá".

Aby tohto hókus - pókus experimentu nebolo málo, rozhodla som sa zatnúť zuby a vyskúšať i odporučený jedálniček, rozumej nízkosacharidová dieta (abo také dačo). A to je už klinec do rakvy, lebo mäso zvládam jesť 2x do týždňa, a sacharidy mi budú veľmi veľmi chýbať :/ Veď aj v rámci mojej delenej stravy som mala bielkovinové dni len dva razy v týždni.

A ako to šlo Day by Day...

DAY 1

Ráno som zacvičila Posilko, vpohode. Deň v práci a podvečer grilovačka. A ejhľa, kebyže si len tak cvičím nejaké 30DS, obžeriem sa, opijem a zaspím. Ale nie, OWS ma vyhecoval k večernému výkonu a skutočne som odcvičila i Kardio.
Zjedla som: ráno banánový koktejl, svačina kaleráb, obed tofu a šalát, svačina cottage + paradajky a na večeru grilované kuracie prso a šalát.

DAY 2

Svalovka jak sviňa! Sakra au au au. Hneď som do seba hodila Magnézium. Ráno som poctivo dala Posilko. Cez deň v práci, prišla som domov a spala som a spala a spala... Totálne mrtvo. Večer som to Kardio neodcvičila :/
Zjedla som: ráno banánový koktejl, svačina nič, na obed solené čipsy (fuj :/ ), svačina nič a večer kuracie prso na šaláte. Napriek tomu že som mala čipsy pociťujem že tie sacharidy mi chýbajú už po dni a pol...

DAY 3

Nedala som ráno Posilko, musela som bežať (dokrívať) do práce. Poobede som už bola celkom ok a večer som odvcvičila kardio. Svalovka trošičku povoľuje, magnézium stále hltám, spomenula som si na pár posledných hltov L carnitinu čo mám v chladničke, tak som si dala.
Zjedla som: ráno banánový kotejl (potom dám vedieť čo to je zač), doobedu kuracie prso a šalát, na obed v reštaurácii hovädzí vývar a kuracie po indicku (z vývaru som zjedla aj cestoviny a z indie aj pol dávky ryže, chcem sa vyhnúť kolapsu fyzickému/psychickému). Poobede vlastne nič a na večeru prasacie mäso na šaláte.
Čuduj sa svete, hlad nemám. Pri večeri frajer jedol chlieb, ja nie, a po večeri som nabrala frajerovi zmrzlinu do mištičky, ja si dala 2 lyžičky a po zvyšok dávky som naň vôbec nepozerala ako levica čo 3 týždne nežrala :) Asi získavam to odhodlanie...

DAY 4

Ráno posilko, podvečer kardio - Checked! :)  Rozhodne kardio cvičím mimo správnu tepovú frekvenciu, ale nevadí, ako som písala, primárne chcem získať odhodlanie do ďalších mesiacov - nie schudnúť 7 pounds, a ak sa mi zlepší kondička, o to lepšie, ďalšie programy budem cvičiť v tepovke.
Zjedla som: bánánový koktejl, vajcia so zeleninou, na obed cestovinový šalát s rybou, jogurt s kakaom, večer prso na dusenom kele. Kreativita jak cyp. Na obed si pre istotu tie sacharidy dávam.

DAY 5

Kokos už len 2 dni predo mnou!!!
Posilko ráno bolo. Kardio večer nie - pádnu výhovorku nemám, zle zorganizovaný čas (lenivosť nájsť si čas) - kameň úrazu mojej morálky.
Zjedla som: vajcia so zeleninou, dlho nič, podvečer kuracie s duseným kelom a zas nič.. A potom minivečera štýlom syry, šunky, zeleniny a víno. Proste piatok :/
Musím povedať, že tento týždeň v práci bol extrémne náročný, ale čo sa týka psychiky. Díky bohu za OWS, držal ma čiastočne pri zmysloch... :/

DAY 6

Posilko Kardio, klasika.
Vajcia zelenina - cottage zelenina - grilované kuracie - zelenina, klasika.

DAY 7

Ráno som došla na váhu: nula zmena, a tam kde nebola zmena, čiže obvod v centimetroch, tam bolo +1cm :D :D Zasmiala som sa a na DAY 7 sa vykašľala. Šla som na výlet kde bol guláš, pivo, kofola.


Akože schudnúť som mohla. Ale zas si hovorím - po 3 mesiacoch bez cvičenia zrazu 6 dní fakt intenzívnej makačky plus dopovanie sa bielkovinami... Asi svaly spuchli. Verím že keď sa od zajtra vrhnem na nejaký Jill program, do týždňa tam bude mínus.
Účel to každopádne splnilo. Elán, sila, odhodlanie tu je a práca mi už výhovorkou nebude!!
Za týždeň sa hlásim a verím že to bude na oslavu :) Som na seba za tento experimentálny výkon naozaj hrdá.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára