utorok 11. marca 2014

Deň 11, začínam Level 2

Vonku je tak krásne, až to nie je možné, optimizmus a dobrá nálada zo mňa sála ako teplo z tohto jarného slniečka.

Ako ste si možno všimli, tak Level 1 som ukončila po 10tich dňoch, ale odcvičila som ho len 5 krát. Zvyšných 5 dní som robila plot na záhrade a bola na Jumpingu. Mnohé cvičenky cvičia daný level dovtedy, dokiaľ nemajú fyzicky za sebou 10x tréningov levelu (lebo 30DS má 3 levely,= každý po 10 dní). Ja som sa rozhodla ísť na to kalendárnym systémom, tzn. ukončujem po 10tich kalendárnych dňoch. Je to pre mňa lepšie - je to také viac systematické a navyše sa už teším na zmenu, stereotyp ma občas ničí. Nepáči sa mi predstava, že teraz by som ešte mala pred sebou 5 dní Levelu 1.

Dnes som začala s Levelom 2, 30DS. Teda, oproti L1 je to poriadny posun, ako ukázal i nárast objemu vypotených tekutín. Zmenu som veľmi privítala, cviky sú zaujímavé, planck kardio ma rozsekalo :D Ako vždy, ešte posilovanie na záver.



Ovocníčkový deň za mnou, na ráno klasika - vločky, pomčo, orechy, ale tentokrát mám zmes vločiek - sú tam z rôznych obilnín a i sójové či pohánkové. Nu, skutočne nemám rada pohanku. Má to taký čudný... umelinový, chemický, plastový odér. Na svačinu polovica pomela, na obed ryža s červenou šošovicou, poobede zvyšná polka pomela a na večeru tofu ala steak s pár pečenými zemiakmi (na môj vkus to bolo trochu preolejované, nu, nevyšlo...).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára