nedeľa 16. marca 2014

Čudný víkend, Soľný šok

No, to bolo teda :/
Ani sa mi nechce veľmi rozpisovať, nicméne od piatku ma čakali nejaké oslavy, reštaurácie, pozvania. Nebudem proste písať čo a ako som do seba napratala....

Každopádne v piatok som skončila na večeru v čínskej reštaurácii, kde mi naservírovali eeecht slané jedlo. Soľ používam veľmi s mierou, zas ale používam, lebo tým že nejem žiadne polotovary, by sa mi jej veľa nedostalo. No keďže som nastavená na nízky prísun soli tak to by ste neverili, čo sa mi stalo po onej čínskej potrave. Do 3 hodín mi bolestivo napuchlo celé telo, počas predstavenia v divadle som si vyzula lodičky, dala dole prsteň ale ejhle, na konci som do lodičiek nevedela tú napuchnutú nohu napratať!! Celkovo som sa cítila dosť čudne. Neviem čo to bolo, šok zo soli? Fuj.

Aby to ale nebolo tak nešťastné, v piatok som pokračovala 2.levelom 30DS, posilovaním, v sobotu a nedeľu zas práca na záhrade.

Zas sa preto snažim neveľmi trápiť, napravím...

2 komentáre:

  1. Ahoj, som rada že som narazila na tvoj blog, podobne ako ty sa už po niekoľký krát pokúšam schudnúť :) takže držím prsty, nech to aj tebe vydrží čo najdlhšie a želaný výsledok sa dostaví.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne, verím že teraz sa to podarí, a takisto silno držím palce aj tebe!!!

    OdpovedaťOdstrániť