streda 26. marca 2014

26. deň, Pokus ktorý nedopadol...

Dnešok bol taký... onaký... nemastný neslaný lenivý, ale nie úplne nevydarený.

Streda, živočíšny deň - ráno cottage so zeleninou, doobedu mrkvy s tvarohovým dipom, potom som si neviem prečo dala krekry, čo by som dnes ani nemala, ani nemám čo na piatok ráno, keď cestujem, tak fasa. A na večeru tuniakový zeleninový šalát. Na obed som sa tak tešila, čo som si vymyslela.. a nakoniec nič z toho nebolo. Nevadí, nabudúce.

Veľmi sa mi dnes nechcelo cvičiť, ale dokopala som sa. A že spravím pokus - a dám si dnes Level 1 30DS. Že uvidím jak mi to pôjde, a dnes sa mi zíde ľahšie cvičenie.
Šmária! To bol TAKÝ OMYL. Už počiatočné kliky ma dostali - kam sa na to hrabú modifikované kliky (že ideš z hora a kráčaš, že chodíš zo strany na stranu, že ideš z laktí na dlane a späť...) nič pravdy!! Obyčajný klik omnoho ťažší. To iste side lounge - chcípala som u toho jak pred 15timi dňami.
Tak ja neviem, bud som dnes fakt nebola vo forme, alebo nás ta Jill klame. Rozhodne nespochybňujem, že je skvelá a chudne sa pri ňej, ale čo ak Level 2 a 3 nezvládame preto, že naše telo zosilneno, ale preto, že sú ľahšie než jednotka?? :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára