pondelok 3. marca 2014

If you cheat, don't lie about it!!! Deň 3.

Pozerám trochu tú show, Biggest Looser, s Jillian (akurát tam je tej Jill nejako málo). No a tam ona hovorí: If you cheat, don´t lie about it! 
Aneb Ak podzvádzaš, neklam.
Hej, dnes som podvádzala, a chcela som o tom klamať. Ale online denník som nezakladala preto, aby som klamala. Zakladala som ho práve preto, lebo, hoc to znie veľmi smutne, chudnúť samej pre seba v súkromí mi roky roky nešlo. A tak sa verejne vystavujem hanbe. 

        Lebo =====>>>
      Ritter Sport Praline

No hej, to som dnes zožrala. Zošrotovala. Zhltla. Celé. Naraz. Začala som pri zamykaní auta a skončila pri vyzúvaní topánok. Asi som sa príliš tešila z úbytku o ktorom som písala včera.

Mimoto som dnes zjedla:
Na raňajky knackebrot so zeleninou.
Na obed bolo menej času i chuti (asi mi bolo v bruchu dosť kačky od včera) tak som si dala len kus zeleniny a vyrazila som do mesta, chystajúc sa na návštevu i nákup. A keďže sa nemá nakupovať hladný, do kabely som si zabalila očistenú mrkvu s kalerábom - hej, začala som to jesť v obchode pri regále čokolád, aby som nekúpila čo nemám. Nevyšlo :) No a potom som zhltla tú čokoládu. Na večeru akurát knackebrot s horčicou  a zeleninou. Proste deň žravý presne opačne od dokonalého.

Ale na veselšiu tému, po víkendových prácach som kupodivu bola vpohode a poctivo si dnes zacvičila - a to Jillian 30 days shred, level 1. a k tomu 20 minút posilovanie brucha, lýtok a zadku. Takže dnes pôjdem spať s relatívne dobrým pocitom. Po 3 týždňoch žrací eror je u mňa beztak nevídaná sláva!!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára