pondelok 10. marca 2014

Deň 10, Level 1 skončil

Mám rada pondelky a môj homeoffice. Pondelok je pre mňa skutočne oddychový deň :D No dobre, dosť provokácie na úvod. Ale zas pondelky sa len zakopávam, neviem naštartovať, nemám nič "nachystané"...

"To, co jíš v soukromí, ukazuješ na věřejnosti"

Dnes som tomu jedlu moc nedala.. Po ránu som bola mimo domu bez nabaleného, a dopadlo to tak že som si dala Linu. Lina je fakt dobrá vec. Na obed knackebroty s paradajkami. Chjó, na zime mi najviac chýbajú dobré zrelé voňavé paradajky... Po obede paprikové rizoto a hrsť orechov s medom a na večeru už nič, nejak nebola chuť.




Dnes som odcvičila (na teraz) posledný krát 30DS a Level 1, snažila som sa zo všetkých síl čo najviac posilovacie pasáže robiť ťažšie verzie, hoc som skoro dušu vypustila. Následne ešte polhodina posilovania. Dnes má ešte jubileum moja zadková výzva - dnes to bolo 100 drepov. Ale veruže mi je fakt lepšie cvičiť doobedu, než podvečer.

Z levelu 1 ma najviac dorážalo, zabíjalo "Side Launch with Shoulder rise" v poslednom okruhu. Robila som to len s jednou činkou, držiac v oboch rukách a desne nadávajúc. [btw, pri tvorbe fotky som spravila asi ďalších 13 opakovaní, tak pozor na to hej, dnes žiadna flákačka :D]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára