streda 12. marca 2014

Deň 12, koľko spať?

Už mi je aj blbé písať že dnes som mala "živočíšny deň" bo bol zase skôr syrový :) Na ráno opäť mozzarela s paradajkami. Môj osobný tip je, že v ČSR najlepšiu mozzarelu predáva Lidl. A paradoxne najlacnejšiu. Fakt verte mi a skúste! Na desiatu som si dala mrkvy s parmezánom, na obed dusený kel s tuniakom a parmezánom a na večeru pečenú zeleninu s mozzarelou.

Pokračujem s Levelom 2, 30DS, náročné mi to prišlo rovnako ako včera, ale nedala som sa! Paradoxne, oproti L1, tu ma viac ničí kardio než posilovacie pasáže. Len teraz to extra posilovanie dávam ťažko, jak ma Jill tak ničí. Nevadí, stále treba ísť kupredu!


Ľudia, koľko spíte? Odporúča sa 8 hodín denne, ale väčšinou sa stretávam s priemernými 6 hodinami. A názory hovoria, že pre chudnutie je tých 8 hodín fakt dôležitých. Vstávate ráno skoro do práce? To aj ja, vstávam o 6tej. Kedy chodím spať? Nu, o 10tej. Že chodím spať ako by mi bolo 9 rokov? Ani nie. Onehda mi napadlo vtipné zistenie - furt sa všetci sťažujú že v tej televízii nič nejde!! Samé somariny, domáce seriály nevalnej kvality, reality show tiež takej. No, a nie je to výborné?? Večer sa máte venovať blízkym a ísť skoro spať, nie pozerať TV. Vidíte, ako na nás tí producenti myslia? Keby každý večer dávali dobré filmy, juj, možno by som chodila spať... no nikdy, až by som ich všetky videla! Takže užívajte si spánku, blízkych a plnohodnotného života miesto vysedávania pred telkou do polnoci, keď tam aj tak nič nejde. A ak ste si nikdy nemysleli, že spánok dôležitý je, prosím použite gúgl, a uvidíte jak sa veci maju.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára