utorok 18. marca 2014

Deň 18, plnou parou vpred

Včera výpadok príspevku, lebo tie pondelky sa fakt ťažko vzchopím občas a nedopadlo to veľmi dobre... Ale aspoň vidno, ako veľmi mi online denník pomáha a ženie vpred...

Dnes každopádne deň ovocno rastlinný. Ráno vočky, banán, otruby. Doobedu knackebrot, džem. Na obed som si uvarila cestoviny a ochutila cesnakom - keďže sa jednalo o akýsi pseudocesnak zo Španielska, smelo som si napučila viac strúčkov. Ta tak vám poviem, že som to nedokázala dojesť... plakala som u toho sťa malé dieťa a huba ma pálila jak po jalapeños. Zlá príhoda... žalúdok ma až do večera pálil. Poobede som si dala ďalší banán a na večeru šošovicu na indický spôsob.

Len som uvarila šošovicu, a okorenila - soľou, kari, muškátovým orieškom, rímskym kmínom, škoricou. Primiešala som k tomu na slnečnicovom oleji osmahnutú červenú cibuľu - kľudne väčšie kocky,  s cesnakom (haha).
V originále, mimoto že je to 10x komplikovanejšie, sa do toho dáva kopa masla, paradajky a smotana. Paradajky by snáď pri delenej strave tak nevadili no v zime ich vnímam ako nedostatkové zboží, a viac si ich užijem surové na tanieri, než vo varenom recepte. Ale variant s maslom a smotanou si ako tlustopupka fakt nedám, a ani neodporúčam ;) Dobré to bolo i tak.

Po pár dňoch som si konečene zacvičila, dala som do toho maximum, level 2 30DS ale nič extra som už nedala.

Za 10 dní sa chystám do Prahy, mám sa stretnúť po x mesiacoch s kamarátmi, tak dúfam že z mojej premeny padnú na riť, na fotkách zmenu začínam vidieť, odkedy som z Prahy odišla, mám dolu 5 kg.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára