piatok 11. júla 2014

Tretí týždeň

Trocha depresívnych kecov:
Sakra, naštve to. To sú dva týždne bez zmeny.
Serie ma to keď vidím fotky kde holky zhubli xy mnoho kilo a potom pri otázke čo zmenili zaznie že To víte, napchávala som sa burgermi, smažené jídla - tak to stačilo vyradiť. Ja takto nejem (a ak veľmi veľmi výnimočne)! Alebo že v pitnom režime zamenili kolu za vodu s citrónom. To nasere, lebo ja z 98% pijem len vodu s citrónom už niekoľko rokov, zvyšné 2 percentá su pivo a kofola v rámci posedenia s kamošmi. Čo mám vyradiť? Nestravujem sa takto už zo 4 roky. Netvrdím že sa neurvem z reťaze, ale myslím že môj základný jedálniček nebol katastrofálny.

Na strane druhej, keď po sebe čítam minulý príspevok a premýšľam nad jedlom... Fajn, viac mäsa, menej sacharidov. Ale Lídl koláčok, páru hranolkov, sem tam lyžička arašídového másla, grilovaná klobáska, pivo... Alebo to že som jedla prvé jedlo poobede a bol to keks abo dva rožky s taveňákom. Doprdele práce nie sú to denné pečené kolená a hotdogy. Ale očividne to nestačí. Lebo to "sem tam" tak úplne semtam nebolo.

Naozaj mám kúpiť parný hrniec a všetko len pariť? Mám opäť jak trotl písať kalorické tabuľky a všetko vážiť čo som robila pred 4 rokmi, a mysliac si že už to dávno celé viem? Mám vyradiť všetky kvapky oleja?

Alebo sa mi budete teraz smiať: Ha, konečne na to prišla, že chudnúť sa nedá tak že si budem s kamarátmi s úsmevom grilovať, v kaviarni sedieť pri koláči a na kúpalisku si dať langoš lebo to tak robia roky rokúce všetci normálni ľudia? Ale musím jesť mäso na vode a trávu?
Alebo mi proste nie je súdené mať tých vydrbaných 60 kilo? A pás normálny, že keď raz budem tehotná, to že som tehotná nebude vidno cez tuk až v 8. mesiaci?

Tak som sa trošku hecla a ďalší týždeň dopadol takto:

Čo som jedla?

Na raňajky vždy ovocný koktejl = ovocie a makové mlieko. Na makové mlieko som prišla nedávno, má to byť zdravé, plné minerálov a hlavne vápnika, takže každé ráno mám polliter. Otázka je, čo tuková hodnota zmixovaného maku s vodou... Narozdiel od kokosového (ktoré som robila raz a posledný krát) na hladine žiadny tuk nepláva. Spolu s koktejlom si dávam pohár psyllia. Po raňajkách následovalo toto:

Pondelok:
Doobedu 2 vajíčka na tvrdo s uhorkou a plátkom šunky, na obed kopa paradajok s trochou cestovín a syrom.
Poobede knackebroty s kaviárom a zeleninou, podvečer po cvičení mesiac červeného melónu a na večeru hovädzie so šalátom. Hovädzie na tenké plátky len v horčici sa hodí na panvicu s trochou oliváča a za 4 minúty hotovo. Ktorý kus kravy to bol žiaľ neviem (ale asi niečo lepšie keď z neho nebola žuvačka)
Dnešný deň by relatívne šiel...







Utorok:
Doobedu polka melóna Cantaloupe, na obed ryža s hrachom a rukolou, poobede knackebroty s tzaziky, po cvičení ako dezert frappé z Melty a na večeru to isté čo včera, hovädzie so šalátom.







Streda:
Doobedu zmes červeného i Cantaloupe melónu spolu s knackebrotmi a šunkou, na obed včerajšie rizoto, poobede knackebroty s jogurtom, kaviárom a na večeru tofu alá steak so zelenou fazuľkou a jogurtovým dresingom.


Štvrtok:
Šunka, knackebroty, melón, na obed kukuričná placka s cuketou, poobede ľanové sušienky  a na večeru tuniak so zeleninou.
Sušienky - len som namočila ľan, oslizol, potom som ho mixla s banánom, upiekla a bolo, tradá. Sušienky majú jednu veľkú výhodu - musia sa jesť po maličkých sústach a riadne dlho žuvať. Prečo? No ľanové semienka vami "len prejdú" ak sú v celku :) Pre pažravcov ako ja ideálna dobrota.


Piatok:

Doobedu jablko a orechové sušienky - výborné, spotrebuvávam posledné vlašáky z minulej sezóny. Na obed šalát s kozím syrom a špeciálnym chlebom. Poobede druhý špeciálny chlieb s tvarohom a zeleninou a na večeru zmeska doma pestovaných húb (hliva, šampiňón), kuracie kúsky a zeleninka.
Chlieb - aneb môj hon na chlieb:
Obchod č. 1 - na dedine, našla som práve bielkovinový, ale mala som chuť na žitný racio. Chutí ok.
Obchod č. 2 - v meste, dojdem za predavačkou: Dobrý, máte ten čudný mokrý zdravý chlieb? Dvihla obočie a ukázala smer a jo! Mám doma Activia slnečnicový. Kedysi som ho nevedela prehltnúť, dnes som z neho úchylačila, je to super! Popravde, u bielkovinového si nechcem predstaviť ten šialený výrobný proces, u Activie ma desí ta trvanlivosť. Také veci bojkotujem... ale což, zravé to je, a asi lepšie než kdejaká ryža o francúzskej bagete nehovoriac.

                     


Čo som cvičila?

Srandou je, že mi na kúpalisku v nedeľu niekto nakopol palec na nohe a bolí ma polka chodidla, ale nejako som to prekonala.

Pondelok
6week 6pack L1, nakoniec jediné čo som kvôli tej nohe nemohla dať bol side planck na tú nohu. Plus 3 hodiny robota v záhrade na slnku. Je fajn že už sa nevyhováram že keď kopem burinu, tak cvičenie netreba.

Utorok:
Po príchode po 8 hodinách v práci som dala 6week 6pack L1 - hej, po tej práci, ktorá mi bola výhovorkou 3 mesiace . Je úžasné prekonať svoju lenivosť. A noha už nebolí. Šla by som si zabehať. Ale buď prší alebo je 30°C do pol 9 večera :D

Streda:
Pokračujem s 6w6p, dnes prezmenu s namohnutým ramenom, ale šlo to vpohode. Stiahla som si T25... tak neviem neviem čo mám teraz robiť...

Štvrtok:
So zaseknutým ramenom pokračujem so 6w6p

Piatok:
Piatok = sviatok a bez výhovoriek a remcania som pokračovala v 6w6p :)


Záver:
týždeň som úplne zbytočne začala depresívnym stavom. Klídeček piánko, chcem byť zdravo štíhla, ale psychická pohoda mi je aj tak na prvom mieste. A radšej tlustá než s namakanou postavou ale psychicky na dne.
Navyše, tento týždeň skončil i pozitívne - brucho mám o jeden cenťák menšie, juch. A ani to tak nebolelo. Ktovie, keby som si ten minulý týždeň spravila čo do jedálničku 3 veci lepšie, bola by zmena i tam.
Som zo seba nadšená a takto určite dokážem pokračovať ďalej.

Zápis ukončujem už dnes, v piatok - čaká ma víkend na chate v Tatrách, ale zajtra ráno chcem dozaista dať ďalší 6w6p. Dnešný večer trávim za sporákom - naporcovala som si kurča, balím zeleninu, pečiem orechové sušienky. Ak mi niekto zajtra večer bude chcieť zobrať z grilu luxusný steak z kuraťa miesto svojho špekáčku, abo orechovú sušienku miesto hotdogu, dostane lopatou po hlave!!!








2 komentáre:

  1. Jó, kdybys viděla můj jídelníček, šla by jsi ten svůj pochválit :-) Nejim sice nic nezdravého (max. kus koláče), ale miluju tuny ovoce, ořechů, mléčných výrobků... atd... No nic, tlustá nejsem, jen mám stehna větší, než bych chtěla.
    .
    Víš, když někdo doteď jedl hamburgery a najednou je vyřadil, je to obrovská změna, která se projeví rychle... Pokud ale někdo zdravě jí, jsou jeho krůčky menší, protože mu chybí dolů už jen posledních pár kilogramů... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zavidim ze milujes tie zdrave veci :)
    diky za povzbudenie, ale u mna nejde o "poslednych" par kil, verim vsak ze uz to pojde ako po masle!

    OdpovedaťOdstrániť