piatok 7. marca 2014

Deň 7. Impossiblèèèè

Chce sa mi nadávať jak kočiš od rozkoše a nechápania, plakať ako žena z argentínskej telenovely, tancovať ako Shakira a pri tom natriasať riťou o 1 cm menšou <3

Dnes som sa postavila pred zrkadlo, a keď sa ohnem, nadýchnem a natiahnem ruky dohora, vidno mi rebrá. Hej, rebrá!!! O tom že mám nejaké rebrá som dááávno nevedela. Ľudia, vyjde to! Konečne to vyjde!!!

Fakt tam je
ÚDAJE k 7.3.

Výška         165 cm
Váha           70 kg
Rameno      29 cm
Pás              77
Brucho A     86
Brucho B     91
Boky            99
Stehno         64
Koleno         42
Lýtko           39 


Všeho všudy mám dolu 5cm spolu a o kilo menej.  BMI v roku 2012 (ako som písala, mala som 84 kg vtedy) 30.5 čo je červené číslo, mi kleslo na oku lahodiacich, veľmi príjemných 25,7 - 25 je horná hranica normálnosti. Mám 70 kíííííl!!!!! Číslo po ktorom 2 roky túžim a konečne je to tu. Asi sa po*eriem!!!! Snažím sa spomenúť si, akú odmenu som si za 70tku chcela dať... No za čerta neviem. 65 si pamätám, a to je fakt dobré. Asi že si doma spravím pečené koleno, no tak vám poviem, že už naň nemám chuť :)

Dnes pokračujem vo výbornej práci (tlieskam, Mrochta). Deň rastlinno-ovocný som začala štandardnou miskou vločiek, s pomarančom a orechami. Na svačinu džem plus kakao na knackebrote. Na obed cesnakové cestoviny, potom ovocný tanier a na večeru zas hrach (ten som si navarila už v utorok, toto je posledná porcia).

Trenérom mi dnes opäť bola Jill s jej 30DS a k tomu ako vždy i polhodina posilovania. Po včerajšom jumpingu som myslela že skapem, ale dala som to!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára