nedeľa 30. marca 2014

30. deň, Podľa očakávaní

Nuž, Piatok dopadol presne ako som chcela a ešte lepšie. Také obžerské hody, o 11večer ešte tlačiť topinky s tatarákom.. ach :)

Sobota dopadla ako som chcela čo sa týka očisty - opäť som celý deň jedla len psyllium, pomaranče a pila množstvo vody aby som vylúčila tie špiny z piatku. Čo sa týka tréningu, to nevyšlo, cítila som sa fakt zoslabnutá.

No a nedeľa nič zaujímavé, necvičila som, bola som cez deň na prechádzke v prírode a mala som živočíšny deň, korektne som si dala ráno zeleninu s vajíčkami, na obed varenú zeleninu s ricottou a na večeru maso s duseným špenátom.

Zajtra toho veľa nečakám, posledný týždeň som bohužiaľ na maximum moc nešla, ale to nevadí, pretože vidím že ďalej pekne pomaličky napredujem :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára