štvrtok 13. marca 2014

Deň 13., Chléééba

Čo je dobré? Chlebáá! Čo máme rady? Chlebááá. Čo by sme nemali jesť? Chlebááá. Máme rady ten čudný mokrý zdravý chlieb? Nieeee. Tak čo? Nejeme chlebááá.
Chlieb je dobrá pochúťka. So soľou, s maslom. Veľa. Čerstvý chrumkavý, alebo hrianka, alebo opečený na cesnaku. Alebo tak nejak, hocijak. Pozerala som si moje jedálničky z dob dávnych. Raňajky - chleba, obe svačiny - chleba. Počítala som si kalorické tabuľky, jako jo, sacharidy sedeli, ale chleba fakt neni chudnúca potravina. Tak som sa musela vzdať chleba, no. Jem knackebroty. Dosť smutná nahrážka, ale neriešim to. Raz sa ku chlebu s mierou vrátim. 

Rastlinno zeleninový deň som začala chlebom zakápnutým oliváčom a paradajkami. Našťastie som mala doma len 2 krajce, nevedela by som sa toho dožrať. Mňam. Na svačinu kaleráb, na obed šošovicové rizoto, i poobede a na večeru po cvičení bebekeksy, zelenina. Veľmi kreatívna som dnes bola, heč! :) 

Podvečer som vyrazila na Jumping, a bolo to výdatné ako vždy. Tepovku mám samozrejme mimo, ale je to veľmi fajn, veselý, sebadeštrukčný šport.





PS: chcela som sem hodiť fotku raňajok, ale tak som sa vrhla na ten chleba, že som zabudla, a došlo mi to až po poslednom súste :D :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára