nedeľa 9. marca 2014

Ďalší víkend za mnou

Cez víkend nám po týždni hnusopočasia vyšlo slnko našťastie, a mohla som pokračovať jarnými ťažkými prácami v záhrade. Kopali sa ďalšie diery a následne betónovali. Fyzicky to bolo jednoduchšie než ten minulý víkend, no zabralo to plné dva dni.

Na jedlo som sa prichystala lepšie než minulý víkend.

V sobotu deň rastlinno - zeleninový. Raňajky klasika knackebrot s pestom a zeleninou, na obed som si spomenula na môj perfektný výmysel... Poobede zeleninové placky a na večeru repete z obeda s kúskom chleba (chleba som nejedla asi mesiac, mňam)

Fazuľová polievka
Deň vopred namočíš červenú suchú fazuľu a uvaríš. Na oleji v hrnci opražíš cesnak, cibuľu a veľkú zelenú papriku. Potom prihodíš 2/3 uvarených fazúľ. Zaleješ paradajkovým pretlakom z krabičky, vodou, ochutíš italskými bylinkami, soľou, peprom podľa chuti. Keď to chutí správne, odstavíš a rozmixuješ komplet, prepasíruješ (od šupiek z fazule). A potom do toho prihodíš zvyšnú celú fazuľu. Polievka hustá, zasýti, zdravá... BTW - pri použití 10g oleja, 100g fazule na 0.5l vody sú z toho 2 porcie a ešte keď sa každá porcia posype 20g syrom tak je to presne podľa správneho pomeru Sacharidov, bielkovín a tukov :))) [E 1283 B 16,7 S 42 T 9,2]



V nedeľu deň živočíšny - juhúúú syry. Verte neverte, ja tiež neverím, ale za tie 3 dni som sa o-t-v-o-r-e-n-ý-ch syrov v chladničke ani nedotkla!!!! Je pravda, že som ich skryla ďaleko do zadu... ale proste nedotkla :) Takže ráno luxusná mozzarela s paradajkami. Na obed na bylinkách pečené hovädzie a k tomu zelený šalát, poobede som bola veruže full a nedala si nič, a na večeru opäť šalát so syrom, kusom mäsa a s pár zemiakmi (nevedela som odolať, čouž).

Ďalšie víkendy to už bude na záhrade ľahšie, a tak aj cez víkendy poriadne zaberiem v cvičení.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára