nedeľa 23. marca 2014

Už tretí víkend, druhé meranie.

Od posledného merania som to neskúšala, nemala som pocit že je nutnosť, ale teraz som to riskla, a bola veľmi potešená.

V sobotu som mala rastlinno zeleninový deň, nič kreatívne, knackebroty zelenina, ryža na čínsky spôsob a obed i večeru. V nedeľu deň po týždni živočíšny - praženica z 2 vajec s kopřivou a kozí syr, šalát s hovädzím na dijone, tvaroh s makom na sladko, a na večeru repete z obeda. 

Ani tento víkend som necvičila, na pláne "len" práca v záhrade a po dlhšej dobe poriadny úklid v baráku.

A teraz tie miery




Wuhuu!!! Som nadšená, krásne ďalej ubúdajú centimetre. Najviac ma potešil mínus cm na ramene!! Z mojich rúk som dosť nešťastná. Ak by mi bola položená otázka, ktorú časť tela by som chcela schudnúť najviac, tak síce mám obludné čudné brucho, a odpoveď ľudí zvyčajne je: "na bruchu, a zadku, a stehne, a vlastne všade", tak ak si mám vybrať, budú to fakt ruky. Je celkom milé zistenie, že v čase, keď som bola najväčšia guľa, mala ruka hnusných 32cm.
No a suma sumárum, v mínuse od posledného merania je spolu 7 cm. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára