utorok 19. mája 2015

Sa smejem :D

Asi musí človek dospieť.
A počuť "Nevážim si Ťa, frfleš že si tlustá a nič pre to nerobíš, nemáš vôľu, nie si zásadová."
A vekom mať aj inú motiváciu než len ´schudnúť´alebo že ´až pokorím 65kg, dám si pečené koleno´.

Čo sa dialo od júla 2014. 
Prestala som "chudnúť". Nasledujúce 2 mesiace boli v štýle letných šalátov, limonád z vody s mätou a limetou, fyzickou prácou v práci aj na záhrade, bicykel, výbeh so psami, sem tam Jill. 2 mesiace som sa držala na novonadobudnutej váhe. Bola som strašne spokojná a sebavedomá. Dokážem žiť s 69kilami a pritom si užívať života aj s pivom aj s gurmánskymi zážitkami. To je predsa môj cieľ. Schudnúť, ale netrápiť sa celý život. A 69 kíl mojej osoby vyzeralo celkom prijateľne. Meter aj váhu som odložila neviem kam.

Pamätám si potom hmlisto, že sme varili veľa jedál s bryndzou. Aj pečené kolená a bôčiky. A chlieb som jedla každé ráno. A majonéza mi zachutila. Pamätám si aj hmlisto Súdne siene, Paneláky, Ordinácie, Jamieho kuchyňa ale nejak si nepamätám že by som si bola zacvičila.

Lenže potom som zistila že mi je tesno v rifliach. A potom mi zrazu začal trčať fald z montérok, ktoré mi v lete padali. V novembri som si montérky takmer nevedela zapnúť. A keď mi v decembri prudko pás motérok rezal do brucha, mi došlo že dačo nem vporádku.
Pohľadala som váhu - 75kg.

Vianoce, 77kg. Musela som si nakúpiť nové oblečenie. Investovala som do svetrošiat a legín. Sačko, opasok, šatka, vyzerám celkom obstojne a hlavne ma netlačia žiadne pásy riflí. Dala som do montérok do práce veľký opasok a gombik nezapínala. Ale musím často kontrolovať zips, či mi nevidno spodky.

Január na služobných cestách, 78kg. Skryla som váhu. O 12 cm vačšie brucho než v lete. Skryla som zas aj meter.

Všetci sa ma s úsmevom na perách, odpovedajúce môjmu veku, pýtajú, či som tehotná. Keď poviem nie, povedia so žmurknutím: "Ale no, veď máš také pekné bruško." Tak fasa.

Vo februári ma napadla dokonalá myšlienka. Detox podľa Mačingovej! 
Vydržala som 4 dni,  bolo mi zle.

Potom som si povedala že opäť budem jesť zdravo, baliť do krabičiek. Viem ale čo to je zdravo?

Potom bola veľká noc. Som skúšala baštiť striedmo. Avšak ja neviem čo je "striedmo" tak neviem čo koľko som zjedla. Viem však, že babka sa rozhodla tento rok mať Veľkú noc podľa Juliánskeho kalendára. Tak sa klobásy miesto jedneho týždňa jedli týždne dva.

Nemám čo na seba, vo svetrošatách mi už je teplo.

V apríli som dostala ďalší geniálny nápad. Sacharidové vlny od 30ti denní výzvy.  
Po prvom týždni som dala dolu  2cm z brucha a 2kg. Voda, hovorím si. Druhý týždeň som vydržala tiež, sušienok na stole som sa nedotkla. V treťom týždni som toho mala plné zuby, bolelo ma v ľadvinách, podľa kalkukačiek bolo jedlo hlboko pod bazál. A tak som v jeden večer zjedla všetko jedlo čo com si nachystala do krabičiek na nasledujúci deň. A keďže som druhý deň nemala čo jesť, skončila som. Nasraná ako býk.

Sedím ako kôpka nešťastia, čo len so mnou bude.
Čítam si opäť jednu múdru stránku o redukčnej vyváženej strave. A potom si čítam o high protein diet, o paleo, o brethariánstve a cvikle. Čo len so mnou bude...
Čítam si tento môj blog od začiatku. A aj moju osobnú tému na jednom fóre z 2011teho a 2013teho.

A tu mi dovoľte trochu citácie...


  • Dala som si dnes budik na 8- ze si dam rychlochodzu a pekne odstartujem to moje chudnutie. Vstala som, ale co z toho ked som sa do 12tej valala v posteli! Zbastila som dalej: 12:00 akozeranajky - chlebik,maslo,sunka,syr,uhorka. 16:00 - grep, jablko, Mata keksik. 19:00 - obedovecera, zemiaky morcacie stehienko. Viac som nestihla
  • Hm, uz 2 tyzdne som mimo rezim. Najprv som nestihala, potom som bola 6 dni na vybornej tekutej strave, rozumej Alkohol.
  • Tak som nabehla na prisny stravovaci rezim. Jedla som hlavne vlocky, rozne druhy obilnin (jahly,ryza,krupy ale cestoviny zemiaky minimalne, ziadny chlieb), hromadu zeleniny, strukoviny, tvarohy, vajcia, tofu, maso 2x tyzdenne. A ono to neslo dolu a neslo! Cvicila som 2-3xtyzdenne. Ale den co den som do seba pchala tu kus salamy, tu kus hermelina. Dost som popijala pivo/vino. A co tri dni som mala exces a sezrala MCDonald, polkila chleba s maslom a vzdy potom som mala zas kilo nahoru, ktore som davala dolu 5 dni a pak zas prisiel exces... 
  • bola som v lidli na tie najlepsie syry a dlho v chladnicke nevydrzali...
  • Pomozte mi! Snazim sa, nerobim chyby, nechudnem! hodim sem v skratke co osm pojedla posledne dni. Ranajky su vzdy vlocky, oriesky, ovocie, S znaci svacina. Olej pridavam k zelenine. Pon.S chleb syr zelenina O lasagne S chleb syr zelenina V fazolova polievka, bounty. Uto S krupica ovocie, O fazolova polievka, S chleb syr zelenina V chleb syr cokolada. Str S chleb syr zelenina O jahly zelenina soja S -- V 3 radlery, cottage jogurt chleb zelenina V o 23:00 hermelin chleb maslo. Stv S chleb syr zelenina O jahly soja zelenina S -- V kacacie prso salat... 
  • Na ranjky knackebrot so zeleninou, na obed menej casu tak len kus zelenina. kupila som si cokoladu! na veceru len knackebrot s horcicou.
  • na ranajky bananovy koktejl, doobedu uhorkovu polievku, na obed v kaviarni - koktejl z ovocia a Raw kolacik, luxus! Potom az vecera, kuracie v jogurte so salatom. Malo jem, zda sa mi...
  • Fajn, viac masa menej sacharidov, ale Lidl kolac, hranolky, arasidove maslo, klobasa, pivo.. Alebo ze prve jedlo az poobede a to rozky s tavenakom.

Smejem sa. Smejte sa so mnou.

Aktuálna situácia.

Sacharidové vlny mi dali niečo. Že:
- nie som na diéty.
+ cez víkend sa naplánuje jedálniček, všetko nakúpi.
+ jedálniček sa vylepí na ľadničku.
+ sa viem zatnúť a chodiť okolo čokolády a nedať si.
+ jesť 5x denne je príjemné

Začala som redukčnú stravu. To, čím sa chudne pomaly, zaručene, jedlá sú výborné a bohaté, excesy nenastávajú. Kalorické tabuľky verný kamarát. Cvičenie zaradím 4x do týždňa a budem obmieňať.

A ešte toto na záver:

Z 22.4. pred začatím sach. vĺn/ Dnes 19.5.

vaha        79/76
ruka         31/31
pas           86/84
pupok      96/94
fald          101/99
bok          106/105
stehno      69/68
lytko        41/40








1 komentár: