streda 19. marca 2014

Deň 19, obľúbený kus hadru?

Rastlinno zeleninový deň začal knackebrotom a paradajkami, doobedu kaleráb, na obed skvelé špenátové rizoto, poobede orechovo ovsený tyčinka a na večeru indická čočka zo včera - asi som dnes toho zjedla málo, lebo ma chytila riadna žravka a dala som si pár knackebrotov a ešte bežala do obchodu po Kávenky :/ Heč, keby aspoň bežala, autom som šla!

Cvičila som L2, 30DS a poriadne si mákla pri extra posilovaní - brucho podľa videa, lýtka, drepy.

Otázka znie, aký je váš kus oblečenia najobľúbenejší? Zmestíte sa doň dnes, alebo je z dôb dávnych keď tuku toľko nebolo? Máte ho ako motiváciu na konci chudnutia?

Mne najmilšia v šatníku je táto jarná bundička. Kupovala mi ju mamka, keď som mala 18 rokov a 60kg, bola nechutne drahá, no láska na prvý pohľad. Krátko potom som pribrala, a bundu vpodstate nosiť nemohla, ale všade som sa s ňou sťahovala, x-krát sa prala a preto, hoc som si ju neužila, dnes nie je v perfektnom stave. Nič to, už sa na ňu teším.
A teraz ten gól - dnes som si ju vyskúšala, a vpohode ju zapnem :)) Asi v nej vyzerám ako salám a dosť blbo sa v nej i stojí... no divím sa, že pri 60kg mi bola "dobrá". Rozopnutú ju síce môžem nosiť už teraz, ale s tými tlustými stehnami vyzerám dosť odpudivo v nej.




Časom pridám ďalšie fotky mojich ďalších obľúbených kúskov, a i porovnávačky ako som v nich vyzerala a ako veľmi sa do nich (ne)nasúkam teraz.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára