štvrtok 6. marca 2014

Deň 6. Rozdiel 2 rokov s úsmevom...

Demotivácia. Môj problém, dlhoročný... Ale posledné dni ma chytá naozaj pozitívny prístup! Som za to nesmierne rada, a rozhodla som sa nebyť na seba nahnevaná neustále, a obzrieť sa aj na minulé roky trochu inak než v prvom príspevku. Aj keď tá cesta bola podivná, kľukatá, plná nešťastia, ale za DVA ROKY SOM ZHODILA 13 KÍL. 13 kíl, to nie je málo! To NIE JE nič. Spočiaku som sa dlho držala na 80tke, potom rok na 75, za posledné mesiace sa to pohlo ešte nižšie. Takže - aj keď som sa dva roky zožierala psychickým terorom, dnes sa viem pochváliť za tých 13 kíl :)
Mrochta, díky, mňau mňau! 

Takto som vyzerala ako 84kilová (no nepríde mi že dnes vyzerám o veľa menšie, možno v tvári áno).



Dnes ma čakal oddych od Jill, a to nie v podobe ležania pred telkou, ale kolektívneho Jumping tréningu. Je to peeerfektny šport!! Výborne som sa zničila.

Ohľadom stravy, na dnes bol v pláne deň rastlinno zeleninový. Na ráno knackebrot, pesto a uhorka. doobedu mrkva, na obed jáhly s hrachom a špenátom, poobede  šalát s hrachom, ktorý som chvíľku na troche oleja pripiekla a na večeru bezprostredne po cvičení bebekeksy a kaleráb. Pre istotu aby ma nechytila mlsná. Pretože potom sme sadli s kamarátkou do hospody, a nedala som si ani kofolu, pfuj, zbytočné cukry, ale vodu s citrónom :)

Za dnes opäť 5 hviezd z 5!!! <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára