utorok 30. júna 2015

Ako jún rýchlo zbehol..

Ďalší mesiac prešiel.
Nemám moc čo chytrého, vtipného ani zaujímavého písať.
Všetko bolo ok. Dala som si fest ambiciózny cieľ aby ma to poháňalo. Všetko bolo ok, v polke mesiaca to vyzeralo super.
A potom.
Prišiel hlad. Nekontrolovateľný.
Posledných 10 dní proste len žerem. Nemám dno. Občas sa mi podarilo pojesť síce mega dávky, ale dobrých potravín, a občas aj nie.
Napríklad keď som našla fotku zloženia Nutelly, kde su ingrediencie po vrstvách. Fuj. Ešte v ten deň som si kúpila sklo Nutelly a v priebehu 2 dní do seba vpratala 11 000 KJ len tak. Alebo som zjedla obed aj večeru frajerovi.
Aj tak som bola furt hladná.

Zamyslela som sa, posledných 10 dní bolo dosť náročných, mám fyzicky ťažkú robotu a denná potreba živín mi asi vzrástla, ale na to som ja nebola pripravená.

Takže jednoduché riešenie - idem si o niekoľko sto KJ dvihnúť jedálničky. Lebo vieme, že je lepšie zjesť 100g celozrnej cestoviny než 70g a dotiskať sa kakaovým slimákom.

Takže dúfam že dnešok prežijem bez hriechov :)

Nejaké to číslo ale dolu zišlo:

                19.5./29.5./29.6.
vaha        76/    75/    74,5
ruka         31/    31/    31
pas          84/     82/   80
pupok      94/    92/    90
fald          99/    97/    96
bok          105/  104/  103
stehno      68/    67/    66
lytko         40/   40/    39

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára