piatok 19. júna 2015

Čerešňová bublanina

Ako som posledne písala, "čerešne a višne traste sa" tak sa holt neotriasli a musíme všetko oberať my :D Nevadí, je to pohodička.

Podarilo sa mi upiecť bublaninu. Bol to celkom odvážny experiment, bublaninu som veru nikdy nerobila, a moja premiéra bola dokonca zo špaldovej múky.

Príprava:
1. nájsť recepty
2. zmodifikovať recepty
3. zadať suroviny do kalorických tabuliek
4. piecť
5. jesť miesto iného jedla vypočítané množstvo (plech:10ks)



Tutok ingrediencie i s KJ, BST

Modifikácie iných receptov: cukru i oleja menej, mlieka viac.
Čerešní bolo neviem koľko, ale však čím viac tým lepšie, pečiem to kvôli nim.
Proste to všetko zmiešate v miske, pekáč niečím vymastíte, posypete čerešne (vyzerá to zatiaľ ako palacinka, ono to ale narastie) a po nejakom čase od oka keď to vyzerá pekne vyberiete z rúry (40 minút to trvalo tejto). Spočítala som si že môžem jesť desatinu plechu, takže plech porezala a 1 ks mi nahradí iné denné jedlo. Inač neviem čo robí s KJ pečenie, niečo asi hej, ale je mi to fuk :D





Výsledok:

  • Špaldová múka sa mi fest páči, to OK.
  • Nemám rada olej v koláčoch (preto som nikdy takéto koláče nerobila), ale tu tých 40g vôbec necíť. Ktovie, a treba ho tam?
  • Nie je to vôbec sladké. Takmer vôbec. Len tie čerešne sú. Takže buď dať cukru viac, alebo žiadny? Bo 120g mi akurát dvihlo KJ, ale chuť... neviem
  • No a chuť... tož nie je to chéscaké ani Milka ani karamelová Haagendasz. Ale je to príjemné potešenie :)))

Za týždeň vymyslím a napíšem dojmy a postupy pre niečo ďalšie :)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára