utorok 9. júna 2015

Vyvážená strava FOTO I

Vyvážená strava je proste top, rozhodla som sa nafotiť pár lahodných jedál aj s ingrediencami a hodnotením (max 5*) :)


***

Raňajky - celozrný chlebík a pomazánka z cizrny. Nie, nie hummus, robím ho automaticky a zabudla som tam pridať väčšinu hlavných ingrediencií, nabudúce bude lepší.






*****

Desiata -  vždy TOP dňa, úžasné. Vždy si dávam na desiatu toto. Problém je keď musím vyraziť skoro ráno z domu - odstáte od večera to nechutí dobre. Vločky, štedro kakaa, rozmačkaný banán, ňáke ovocie sezónne.





****

Obed - bulgur, morčacie prso v koriandri a k tomu objav sezóny - skvelá úprava cukety! Škrabkou na zemiaky vyrobím hromadu pásikov a na panvici osmahujem. Omnoho lepšie, aj pre oko, než bežné kocky.




***


Večera -  celozrný chlebík s vajíčkovou omeletou plnou domáceho práve zbieraného špenátu.





Po dlhej dobe som vytiahla kuchárske knihy, napr. od MUDr. Bukovského či D. Pinnocka. Verím že sa mi v nasledujúcich dňoch podarí zahrnúť do jedálnička aj ich recepty, ktoré su zdravé a samozjreme vhodné do redukčnej stravy. Holt, Jamieho Oliviera s jeho troškou olivového oleja a ešte troškou oleja a ešte ´to poriadne na záver polejeme olivovým olejom´ zatiaľ nechám zapadať prachom :D
Lebo z minulých pokusov som zistila, že moje ryže so zeleninou a hrach s fazuľou... a tak proste, nebolo nič oku ani bruchu lahodiace a výsledkom bola značná mlsnosť, ktorú som samozrejme neukočírovala. Teraz sa snažím jesť dobroty v súlade s pravidlami ale aby som si fakt pochutnala.
Určite toto nie je posledný takýto fotoreport, a ako hovorím, poskúšam aj recepty pánov kuchárov - lekárov :) A to nehovorím o tom, že nám to na záhrade všetko kvitne a už hľadám zdravé recepty na koláče :) čerešne a višne, traste sa!
                         Sakra, začínam mať hlad :D :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára