piatok 29. mája 2015

Máj lásky čas

Bol to hrozný mesiac. Problémy v práci, doma, vonku, proste všade.
Jediné čo ma držalo nad vodou bolo váženie potravín, papkanie, cvičenie. Ešteže tak.

Čo robím preto aby som sa zbavila tučnoty:

  • vymýšľam-tvorím si jedálničky podľa kalorických tabuliek. V piatok ich mám vždy hotové a vylepujem na ľadničku.
  • v piatok chodím na nákup so zoznamom a v nedeľu začínam nové jedálničky. 
  • jedálniček mám vždy rovnaký na dva dni. 
  • varením trávim menej než hodinu len každý druhý deň (obedy+olovranty,pomazánky, ostatné čerstvé), potom len vyberám krabičky z ľadničky. Easy. 
  • Mám zásobu orieškov, keď ma lapá mlsná, pár si ich dám. 
  • Mám zásobu čokoládky - viem akej a viem kde je, ale ani si nepričuchnem. 
  • Pitie - to mi veľmi nejde, teraz som väčšinou doma a piť začínam o 12tej, musím zmeniť i navýšiť množstvo
  • Cvičím 4x týždenne - 6w6p od Jill v utorok, Rotoped + 6w6p v stredu, jumping v piatok, rotoped+6w6p v nedeľu. 
  • Soboty mám voľné = raňajky honosné, večera rodinná/grilovačka, pivo. Uvidím ako mi to pôjde, podľa toho cheat soboty nechám alebo vyradím. 
  • Som šťastná. Lebo to zvládam s prehľadom. Lebo viem že odtučnievať budem viac než pol roka a potom ma bude čakať možno ďalší rok udržiavania, váženia a učenia sa ako papať zdravo nafurt. 

Fotku mám, ale nedám. Dám až to bude vidno a na konci možno urobím video.

                19.5./29.5.
vaha        76/ 75
ruka         31/ 31
pas          84/ 82
pupok      94/ 92
fald          99/ 97
bok          105/ 104
stehno      68/ 67
lytko         40/ 40



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára