piatok 22. mája 2015

BVD - bezvýnimkový deň

Vždy keď som sa dala na vyváženú redukčnú stravu, hralo sa na BVD, bezvýnimkový deň. Tzn. človek zjedol presne to čo mal na pláne vytvorenom podľa kalorických tabuliek.
Ráno som sa budila že - dnes to dám. Večer som zaspávala že - nevadí, dám to zajtra! Nedala som samozjreme.

Sacharidové vlny razili teóriu, že 1 deň v týždni je voľný. Niekto to pojal doslovným obžerstvom. Niekto rozumnejšie. Tieto prasacie-cheat days vraj hodne pomáhajú aj psychike. A asi to má niečo do seba.

Lebo prvý krát v živote som BVD zvládla! A keby jeden!!! Ale rovno Päť!! A dnes samozrejme dám aj šiesty. A pritom ma to nestálo ani veľa sebazaprenia či nervov.
Je to veru všetko v hlave...
Minulú sobotu som si kúpila Magnum Creme Brulee Limited. Viete kde je? V mrazničke. Od soboty. 6 dní. A viete kedy si ho dám? Zajtra. V sobotu.

Včera doma:

  • Ja: juuj ale sa teším na to magnum. 
  • On: si si zas kúpila?
  • Ja: nie. Však ten čo tam je od soboty. 
  • On: si ho nezjedla??
  • Ja: nie. 
  • On: fakt?
  • Ja: však fakt.
  • On: a koľko čokolády si zjedla tento týždeň?
  • Ja: žiadnu. 
  • On: fakt?
  • Ja: však fakt.

Koniec debaty. Mohol ma pochváliť. Nevadí. Ja sa pochválim sama :))

Lebo keď sa stále motám okolo psychiky, demotivácie atď... Základom je nedeptať sa, netýrať. Keby že požerem somariny drobné ako vždy. Som tam kde furt. Ale keď si dám to magnum vo vopred určený deň po dňoch nadmieru skvelých, usmejem sa, vychutnám a som na seba HRDá!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára