pondelok 14. júla 2014

Pokazila sa mi váha?

Tož decka, víkend pecka!

V sobotu som bola lemra lemravá, za oknami pršalo, tak som len ležala a tešila sa až večer vyrazím do tých Tatier.

Večer na chate sa grilovalo - ostatní mali špekáčky, krkovičku, ja poctivo chudé kuracie. A kopu pečenej zeleniny. Ale do toho sme pili, ani nechcem počítať že koľko, víno.
Pri raňajkách v nedeľu do seba ostatní poriadne tlačili chleby so salámou - že energia. Ja som tlačila ten čudný mokrý chleba s višňovým džemom.
A vyrazilo sa na túru. Kokos, po 10 minútach divokého výšlapu do 70° (rybárska miera) kopca som dostala krizovku a začala nadávať na všetko, od sprostej hnusnej prírody, debilných súdruhov čo vymysleli turistiku, môj tuk a nekondičku až po cigarety a polomrtvé pľúca.
Ale potom bolo ok. Všehovšudy sme ušli 25km celkom frišným tempom.

No a teraz ten gól. Iže som sa postavila dnes ráno na váhu a pred zrkadlo s metrom. Šak viete ne, že mi váha stojí tie 3 týždne čo makám. A mi skoro oči odpadli. Napíšem to sem, aj s tým rizikom že sa dačo pokazilo abo ja som bola ráno príliš unavená a zle videla:
Váha           69 kg
Rameno      28 cm
Pás              75
Brucho A     83
Brucho B     89
Boky            97
Stehno         63
Koleno         40
Lýtko           37
Posledne - 69.5, 28, 76, 84, 90, 98, 64, 41, 38

Dneškom som sa rozhodla opustiť Jill a skúsim ospevovaného Shauna a jeho T25.

Takto krásne bolo a hej, až tam som vyliezla.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára